Regulamin

1. O sklepie i o zamówieniach

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.booksle.pl [dalej jako Sklep] prowadzony jest przez Bajkopisarze.pl s.c. Agnieszka Boroń-Przybyło, Katarzyna Filipek-Herniczek, ul. Kukiela 27, 31-358 Kraków NIP 945 20 86 973, REGON 120499251

Wpisy do działalności gospodarczej: Agnieszka Boroń-Przybyło, ewidencja działalności gospodarczej prowadzona przez Prezydenta Miasta Krakowa pod nr 7454/2006 Katarzyna Filipek-Herniczek, ewidencja działalności gospodarczej prowadzona przez Wójta Gminy Zabierzów pod nr 4924/2009

  1. Sklep prowadzi sprzedaż zgodnie z zasadami opracowanymi przez IAB http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/dobre-zadady-ecommerce.pdf
  2. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową produktów zindywidualizowanych, książek drukowanych na zamówienie i innych produktów. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyjątkiem przerw ustalonych przez Właścicieli sklepu. Informacje o przerwach będą podawane z wyprzedzeniem 7-dniowym na stronie głównej. Realizacja zamówień następuje w dni robocze.
  3. Każde złożone zamówienie potwierdzamy e-mailem. Mail może także zawierać prośbę o dodatkowe informacje wymagane przy zamówieniu oraz wskazówki dotyczące zdjęć.
  4. W przypadku braku potwierdzenia ze strony bajkopisarze.pl w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy sklep[małpa]bajkopisarze.pl lub telefoniczny (512-446-414, 691-712-171).
  5. Realizacja (terminy, koszty) zamówień zindywidualizowanych produktów (np. pisanie bajki/opowiadania, przygotowywanie książek na zlecenie) jest każdorazowo indywidualnie uzgadniana z Zamawiającym.
  6. Zamówienie zostaje uznane za potwierdzone w momencie przesłania wszystkich niezbędnych informacji (produkty personalizowane) i zapłaty umówionej kwoty na konto (produkty zindywidualizowane i inne).
  7. Zamawiający może wprowadzić zmiany w złożonym zamówieniu, telefonicznie oraz e-mailem pod adresem sklep@bajkopisarze.pl do momentu oddania do druku (produkty zindywidualizowane) lub wysyłki zamówienia (pozostałe produkty). W produktach zindywidualizowanych liczba dokonywanych zmian (liczba zdjęć, zmiany tekstowe) jest ściśle określona w specyfikacji zamówienia. Wszelkie dodatkowe zmiany muszą zostać uzgodnione odrębnie oraz odrębnie wycenione.
  8. Sklep dokłada wszelkich starań, aby przygotować zamówione książeczki z najwyższą starannością i dbałością o końcowy efekt estetyczny. Zdjęcia umieszczane w książkach oraz wkomponowane w ilustracje, z uwagi na kadr i układ postaci oraz jakość zdjęcia każdorazowo mogą wyglądać inaczej niż na wzorach umieszczonych na stronach sklepu. Także ich układ w książeczce może ulec zmianie. Kolory na monitorze mogą nie być identyczne z tymi na wydruku. Jest to zjawisko naturalne wynikające z różnych procesów otrzymywania kolorów na ekranie monitora i podczas wydruku cyfrowego.
  9. W przypadku samodzielnej personalizacji sklep nie odpowiada za błędy oraz treść umieszczaną w polach przeznaczonych do personalizacji oraz za jakość zdjęć wstawionych przez Zamawiającego.
  10. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Zamawiający zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji i podejmuje decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  11. Do sprzedaży promocyjnej czy też wyprzedaży przeznaczona jest tylko ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się produktów objętych tą formą sprzedaży.
  12. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  13. Zamawiający rejestrując się na portalu bajkopisarze.pl w celu dokonania samodzielnej personalizacji szablonu książki dobrowolnie podaje swój login i adres email i tym samym wyraża zgodę na bezterminowe przechowywanie jego loginu, adresu mailowego i hasła. Dane te są niezbędne do obsługi konta do celów samodzielnej personalizacji i w konsekwencji także składania zamówień na wydruk.

2. Czas realizacji zamówienia

  1. Wydruk samodzielnie przygotowanej/personalizowanej książki (wersja podstawowa i rozszerzona) standard – do 3 dni roboczych, wykonanie ekspresowe – możliwość jego wykonania wymaga każdorazowego uzgodnienia ze Sklepem. WYJĄTEK: druk w personalizowanej twardej oprawie oraz druk na tekturze - do 7 dni roboczych.
  2. Zlecenie personalizacji Bajkopisarzom: standard, oprawa miękka – do 6 dni roboczych. standard, personalizowana twarda oprawa oraz druk na tekturze – do 10 dni roboczych.
  3. Przygotowanie na życzenie książek okolicznościowych/tekstów/specjalnych pakietów, dla firm i osób prywatnych (np.: książki na zakończenie roku szkolnego, na rocznice, Pamiątka Pierwszej Komunii itp.) – w zależności od stopnia personalizacji – 14-21 dni roboczych.

3. Czas i koszt dostawy:

  1. Termin otrzymania przesyłki, to czas realizacji plus przewidywany czas dostawy, przy czym przewidywane czas dostawy to: • 1-2 dni robocze – przesyłka kurierska oraz paczkomaty InPost

  2. Koszt realizacji dostawy na obszarze Polski wynosi: • odbiór własny w Krakowie (płatność przelewem lub PayU)    koszt: 0,00 zł • kurier (PL), płatność przelewem (płatność przelewem lub PayU)    koszt: 14,00 zł • mp3, bon prezentowy - link do pobrania wysyłamy mailem po złożeniu zamówienia    koszt: 0,00 zł • paczkomaty InPost (płatność przelewem lub PayU)    koszt: 13,00 zł

Koszt wysyłki do innych krajów uzgadniany indywidualnie z klientem na podstawie aktualnych cenników Poczty Polskiej lub firm kurierskich.

  1. Do każdego zamówienia może zostać wystawiona faktura VAT. Jeśli faktura ma zostać wystawiona na firmę, należy podać w zamówieniu nazwę, dane oraz NIP firmy. Składając zamówienie Zamawiający automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
  2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

4. Płatności

  1. Sklep oferuje następujące rodzaje płatności: • płatność przelewem bezpośrednio na konto sklepu: Bajkopisarze.pl s.c. Agnieszka Boroń-Przybyło, Katarzyna Filipek-Herniczek, ul. Kukiela 27, 31-358 Kraków nr konta: PL 36 1140 2017 0000 4402 0684 1896 (Multibank) • płatność przelewem przez system PayU, • płatność kartą kredytową przez system PayU,

Zamówienie nieopłacone w ciągu 14 dni zostaje anulowane.

5. Zwroty i reklamacje

  1. Sklep dokłada wszelkich starań, aby dostarczany produkt był bez wad. Jeżeli książka personalizowana ma wadę, Zamawiający może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 25.W przypadku reklamacji prosimy o odesłanie wadliwego towaru do Sklepu wraz z jednoczesnym powiadomieniem sklepu o przyczynie zwrotu: mailem na adres sklep@bajkopisarze.pl lub telefonicznie (512-446-414, 691-712-171). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep prowadzony zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne aktualnie towary do wyboru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który ma wady techniczne.
  2. Przy odbiorze przesyłki kurierskiej lub pocztowej Zamawiający powinien sprawdzić, czy nie jest ona uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania, Zamawiający zobowiązany jest w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Zamawiającego nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, mokre lub pogniecione Zamawiający zobowiązany jest w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela), a następnie skontaktować się ze Sklepem. Dokument ten będzie podstawą do złożenia i przez Sklep u przewoźnika.
  3. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku Zamawiający może odstąpić od zakupu niepersonalizowanego towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed jego upływem i niezwłocznego odesłania towaru na własny koszt. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób użytkowany lub zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot pełnej kwoty zamówienia. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie po otrzymaniu odesłanego towaru przelewem bankowym na konto wskazane przez Zamawiającego. Formularz odstąpienia znajduje się na końcu tego regulaminu.
  4. Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827) w przypadku zamówienia rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji konsumenta bądź służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (książka spersonalizowana) prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje. Sklep dopuszcza jednak możliwość zwrotu całości lub części kwoty w zależności od stopnia zaawansowania prac nad zamówionym produktem zindywidualizowanym. Niniejsze oznacza, że zwrotowi nie podlegają produkty przygotowywane na zamówienie oraz książki i inne produkty zindywidualizowane, oferowane przez Sklep.
  5. Wszystkie uwagi, propozycje, komentarze prosimy kierować pod adresem: sklep@bajkopisarze.pl.
Fundusze Europejskie Inteligentny Rozwój